Aquestes festes unes 2.000 persones han passat pel Museu del Pessebre

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Fa poc més d’un any, concretament el 19 de desembre del 2014, el Museu del Pessebre de Catalunya de Montblanc inaugurava la segona planta de les seves instal·lacions. Una primera obertura del que, fins al moment, es podia visitar d’aquest Museu tan desitjat a la vila.

El Museu feia, doncs, aquesta obertura provisional interina de part de les instal·lacions amb l’exposició principal de l’obra del Sr. Joan Mestres i Baixas (1925-2013). Un conjunt de diorames que resten al Museu i que encara a dia d’avui es poden visitar. L’exposició porta per títol Una vida pel pessebre. Recordem que Joan Mestres fou un dels més prestigiosos dioramistes del segle XX i reconegut Pessebrista Internacional.

Un cop ja passades les principals dates d’aquestes festes nadalenques, i segons s’apunta des del mateix Museu del Pessebre, durant aquests dies (de Nadal a Reis) han passat pel Museu unes 2.000 persones. Això es distribueix en 752 adults i uns 1.100 nens. A més d’altres possibles visites puntuals, com poden ser pessebristes.

El Museu es pot seguir visitant fins el 10 de febrer i la resta de l’any a hores concertades.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres