Agraïment de l’Ajuntament i la Comissió de Festes de Solivella a Cal Caixis

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El dia 5 de gener, tant bon punt la cavalcada de Reis arribava a la plaça Major del poble de Solivella, el rei Baltasar, acompanyat de l’alcalde, Enric Capdevila, i d’altres membres de la corporació municipal, van rebre a la sala de plens Salvador Castro i Joana Rallo, de Cal Caixis, amb motiu de la finalització de l’activitat comercial familiar per jubilació després de 92 anys i que a partir d’ara obre una nova etapa.

Cal Caixis ha estat un dels actius en el recolzament i patrocini d’activitats festives, culturals i benèfiques al llarg de molts anys. Per aquest motiu, els fou lliurat un detall floral i una placa que deix constància de l’agraïment de l’ajuntament i Comissió de Festes del poble de Solivella.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres