L'alcalde de Montblanc, Josep Andreu, president provisional de l'AMI

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L'alcalde de Montblanc, Josep Andreu, era fins ara el vicepresident de l'Associació de Municipi per la Independència (AMI), entitat que presidia Carles Puigdemont, fins ara alcalde de Girona i que aquest cap de setmana ha estat investit president de la Generalitat de Catalunya.

Com a conseqüència del nomenament de Puigdemont com a president de la Generalitat, aquest deix els càrrecs d'alcalde de Girona i de president de l'AMI. En el cas de la presidència de l'AMI, doncs, passa provisionalment a mans de l'alcalde de la capital de la Conca de Barberà, Josep Andreu.

L'alcalde d'Arenys de Munt i secretari de l'AMI, Joan Rabasseda, signava aquest dilluns el relleu del fins ara president de l'AMI i el vicepresident primer.

Recordem que Josep Andreu va ser escollit com a vicepresident primer de l'AMI a l'Assembela General que es va celebrar a Valls el 17 de juliol.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres