Ivan Besora, reelegit president dels Amics dels Gegants de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 10 de gener, a les 6 de la tarda, tenia lloc al Casal d’Entitats de Montblanc, l’assemblea general ordinària de l’any 2015 dels “Amics dels Gegants” de Montblanc.
En aquesta assemblea, entre altres punts de l'ordre del dia, es va parlar del calendari per aquest 2016 d'actuacions de l'entitat.
D'altra banda, també es va fer l'elecció de la junta pel període 2016-2020. En aquest sentit el fins ara president Ivan Besora va ser reelegit en el seu càrrec. Besora estarà acompanyat per Àngels Guix, Gerard Corbella, Nuri Roig, Roger Sánchez, Francisco Lao, Maria Hurtado, Aleix Vall i David Cendra.
En aquesta assemblea, entre altres punts de l'ordre del dia, es va parlar del calendari per aquest 2016 d'actuacions de l'entitat.
D'altra banda, també es va fer l'elecció de la junta pel període 2016-2020. En aquest sentit el fins ara president Ivan Besora va ser reelegit en el seu càrrec. Besora estarà acompanyat per Àngels Guix, Gerard Corbella, Nuri Roig, Roger Sánchez, Francisco Lao, Maria Hurtado, Aleix Vall i David Cendra.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
