El BOPT deixa de publicar-se en dissabte per ajustar-se a la nova llei que exclou aquest dia com a hàbil

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des del passat 1 de gener, el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) ha deixat de publicar l’edició del dissabte, en base a la nova Llei 39/2015 de Procediment administratiu comú de les administracions públiques, que exclou el dissabte com a dia hàbil. Així doncs, la publicació setmanal del BOPT passa de sis a cinc dies (de dilluns a divendres) exceptuant-ne els festius intersetmanals. La Llei 5/2002 reguladora dels butlletins oficials provincials estableix que s’han de publicar amb una periodicitat mínima de tres cops per setmana.
 
El butlletí que edita i gestiona la Diputació de Tarragona era un dels pocs que quedaven a l’Estat que es publicava en dissabte. Amb aquest canvi, la publicació del BOPT s’alinea amb la jornada setmanal de cinc dies que duen a terme les administracions del territori que són usuàries del butlletí. Aquest canvi legal ha comportat, així mateix, l’ajustament dels terminis especials (curts), que ara poden ser de 2, de 3 o de 4 dies hàbils.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres