El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí augmenta les vistes el 2015

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí continua creixent en visitants. Segons la darrera estadística anual elaborada per la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, ens gestor del museu, la instal·lació va rebre 8.154 visitants al llarg de l’any 2015, un 28,51% més que en l’any anterior.
Aquest balanç positiu es produeix gràcies a la consolidació de l’oferta educativa amb tallers de reciclatge i de vitrofusió, als tallers familiars de cap de setmana, a les visites guiades pel municipi i -sobretot- a la segona edició de VITRUM, la Festa del Vidre Artesà.
Aquest balanç positiu es produeix gràcies a la consolidació de l’oferta educativa amb tallers de reciclatge i de vitrofusió, als tallers familiars de cap de setmana, a les visites guiades pel municipi i -sobretot- a la segona edició de VITRUM, la Festa del Vidre Artesà.
Tant l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, com la regidora de Turisme, Rosa Albes, destaquen els bons resultats anuals i la consolidació d’un equipament cultural únic amb un alt component pedagògic i de lleure, gràcies en bona part a les demostracions en directe de vidre bufat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
