Els Mossos investiguen la mort d'una persona trobada en un cotxe calcinat al terme de Vimbodí i Poblet
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Segons apunten fonts dels Mossos d’Esquadra, aquest passat dimecres 13 de gener, va ser trobat al terme de Vimbodí i Poblet un cotxe cremat on a l’interior hi havia una persona morta totalment calcinada.
El cas encara s’està investigant i són poques les informacions que es coneixen. El vehicle es va trobar en un zona forestal del terme de Vimbodí i Poblet i ara cal fer les tasques de comprovació ja que no es descarta cap hipòtesis.
Segons s’apunta, el cos estava molt calcinat i sembla a ser que es tracta d’un home, tot i amb això, caldrà esperar als resultats de l’autòpsia que es farà al Pius Hospital de Valls.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
