S'investiga la mort d'un home trobat calcinat al bosc de Vimbodí aquest dimecres

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Els Mossos d’Esquadra estan investigant la mort d’un home trobat calcinat a l’interior d’un cotxe en una pista forestal al Bosc de Poblet, terme de Vimbodí i Poblet.

L’autòpsia està sent practicada al Pius Hospital de Valls per tal d’esclarir la identitat de la víctima i les causes de la seva mort.

L’avís es va donar aquest passat dimecres 13 de gener al migdia. Fins al lloc dels fets van desplaçar-s’hi agents policials i els Bombers de la Generalitat, els quals van intervenir per treure el cos del vehicle.

Segons els Mossos d'Esquadra totes les hipòtesis estan obertes i s'està a l'espera de resultats i noves informacions.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres