Detingut per conduir sota els efectes de l’alcohol i sense carnet a l’AP-2, al terme de l’Espluga de Francolí

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un veí de Cantabria ha passat a disposició judicial després de que fos enxampat a l’Espluga de Francolí pels Mossos d’Esquadra per conduir sota els efectes de l’alcohol i sense carnet. Posteriorment de la seva detenció inicial segons ha pogut saber novaconca.cat es va comprovar que estava en cerca i captura a tot l’Estat espanyol com a presumpte autor d’un homicidi en grau de temptativa que va passar a Santander el 31 de desembre per una baralla.

La detenció fora el passat diumenge. El seu vehicle va sortir-se de la via en un punt de la autopista Ap-2, en el terme de l’Espluga de Francolí. Quan van arribar els Mossos d’Esquadra van comprovar que estava sota els efectes de l’alcohol i drogues, a més, no tenia el carnet de conduir vigent.  Mentre feien les oportunes diligencies es va poder comprovar que estava buscat per la Policia Nacional per ordre judicial. L’home de 39 anys ha passat a disposició judicial.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres