Santa Coloma de Queralt viu els Tres Tombs

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 16 de gener Santa Coloma de Queralt celebrava novament una festa tradicional com és la dels Tres Tombs de Sant Antoni.
Aquesta és una festa organitzada de la mà de la Societat de Sant Antoni Abat del municipi i començava amb la trobada a casa de l'abanderat, Josep M. Albareda, per a continuació dirigir-se a la celebració de l'Ofici Solemne amb la participació de la Cobla Ciutat de Manresa. Era després de la missa quan es donava pas a la benedicció dels animals a la Plaça Major i, acte seguit, es feien els tradicionals Tres Tombs amb cavalleries provinents de diferents indrets del territori.
El recorregut començava a la Plaça Major i passava per diferents indrets del municipi, acabant novament a la Plaça Major per servir-hi un refresc popular i fer-hi el dinar dels traginers.
Val a dir que la festa de Sant Antoni a Santa Coloma també compta amb altres actes organitzats al llarg de tot el dia. Així, a la tarda s'organitzava un concert amb l'Orquestra Nova Saturno, seguit d'un ball infantil amb la mateixa orquestra. Acte aprofitat per donar a conèixer el veredicte del Concurs de Pessebres i la corresponent entrega de premis. A la nit, ball de Gala a càrrec de la mateixa Orquestra Saturno
Aquesta és una festa organitzada de la mà de la Societat de Sant Antoni Abat del municipi i començava amb la trobada a casa de l'abanderat, Josep M. Albareda, per a continuació dirigir-se a la celebració de l'Ofici Solemne amb la participació de la Cobla Ciutat de Manresa. Era després de la missa quan es donava pas a la benedicció dels animals a la Plaça Major i, acte seguit, es feien els tradicionals Tres Tombs amb cavalleries provinents de diferents indrets del territori.
El recorregut començava a la Plaça Major i passava per diferents indrets del municipi, acabant novament a la Plaça Major per servir-hi un refresc popular i fer-hi el dinar dels traginers.
Val a dir que la festa de Sant Antoni a Santa Coloma també compta amb altres actes organitzats al llarg de tot el dia. Així, a la tarda s'organitzava un concert amb l'Orquestra Nova Saturno, seguit d'un ball infantil amb la mateixa orquestra. Acte aprofitat per donar a conèixer el veredicte del Concurs de Pessebres i la corresponent entrega de premis. A la nit, ball de Gala a càrrec de la mateixa Orquestra Saturno
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres



