Vimbodí i Poblet està de Festa Major

Resta de pobles

Participants a la caminada del dissabte al matí
Participants a la caminada del dissabte al matí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una quinzena d'actes diversos omplen aquests dies la festa major petita de Vimbodí i Poblet. Teatre, música, ball, cinema, la inauguració oficial de la nova Casa de la Vila i l'inici de l'Any Potau-Campdesunyer centren bona part dels actes festius, que enguany es desenvolupen en tres caps de setmana consecutius, fins al dissabte 23 de gener.

Tant l'alcalde de Vimbodí i Poblet. Joan Güell, com el regidor de Festes, Albert Garcia, han volgut posar de manifest la varietat d'actes d'aquesta festa, que enguany s'inicia amb força antelació amb actes previs que donen continuïtat a les activitats que l'Ajuntament va programar amb motiu de les dates nadalenques.

Així, ja el cap de setmana passat es va realitzar un dels primers actes de la festa major, una representació teatral que va comptar amb una molt bona acollida.

Per aquest passat dissabte, el programa comptava amb una caminada popular que va tenir una molt bona participació, la festa del Soci del Casal d'Avis, cinema i el ball de festa major amb el grup Banda Sonora, seguit de discoteca mòbil. Tots ells actes celebrats amb èxit.

Diumenge els actes es van centrar amb la celebració de la missa en honor a Sant Antoni, una nova sessió de cinema o el XXIX Concert d’hivern, a càrrec de la coral Veu de la Terra de Vimbodí i Poblet, acompanyada pel Cor Musicae de Montblanc i la Coral Parroquial del Pla de Santa Maria. El concert de corals es celebrava, també amb un bon nombre de públic, a l'Església de la Transfiguració del Senyor.

De cara a la setmana vinent els actes es centraran especialment amb l'inici de l'Any Potau-Campdesunyer i, també, la inauguració oficial de la Casa de la Vila de Vimbodí i Poblet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres