El vallenc Òscar Peris, primer republicà en encapçalar la delegació del Govern a la demarcació de Tarragona

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Oriol Junqueras, titular del Departament de la Vicepresidència i d’Economia i Hisenda, ha encapçalat les negociacions amb Convergència Democràtica per assolir la delegació del Govern al Camp de Tarragona que mai havia estat encapçalada pel partit republicà.

I sembla ser que les negociacions han donat els seus fruits després que aquest dissabte 16 de gener, el Consell Nacional d’ERC donés a conèixer que el vallenc Òscar Peris ha estat escollit com a nou delegat del govern a la demarcació de Tarragona substituint a Quim Nin, qui ha estat nomenat secretari general de la Presidència.

Segons ha pogut saber elvallenc.cat, Peris compaginarà les funcions de delegat del govern amb el seu càrrec de Tercer Tinent d’Alcalde i de regidor de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Valls.

És previst que el nomenament oficial es faci a principis de la setmana vinent.

Entre el currículum del vallenc Òscar Peris, destaca la implicació en el món dels castells havent estat cap de Colla de la Colla Joves Xiquets de Valls. Peris és també president del Club Tennis Valls des del gener de l’any passat. El republicà també és soci de l’Assemblea Nacional Catalana i de l’Institut d’Estudis Vallencs. També ha estat president de la Secció Local d’ERC a Valls i Conseller Nacional del partit.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres