Conveni entre l'Ajuntament de Pira i Sorea

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Pira i l’empresa que gaudeix de la Concessió de l’aigua per ús de boca al municipi SOREA SA han signat un conveni pel qual s’estableix per ambdues parts un fons de solidaritat dirigit a persones amb greus dificultats econòmiques, facilitant l’accés al servei bàsic d’aigua potable.
En aquest sentit, previ estudi pels serveis socials, es permetrà que aquelles persones i famílies que presentin un alt grau de precarietat i vulnerabilitat econòmica puguin gaudir del fons i així evitar la interrupció d’aquest servei bàsic.
Aquest conveni s’ha signat per les dues parts en resposta a les afectacions que la crisi està comportant als ingressos familiars i posterior empobriment de les famílies així com la incapacitat d’algunes d’elles d’afrontar el pagament de determinats serveis bàsics.
En aquest sentit, previ estudi pels serveis socials, es permetrà que aquelles persones i famílies que presentin un alt grau de precarietat i vulnerabilitat econòmica puguin gaudir del fons i així evitar la interrupció d’aquest servei bàsic.
Aquest conveni s’ha signat per les dues parts en resposta a les afectacions que la crisi està comportant als ingressos familiars i posterior empobriment de les famílies així com la incapacitat d’algunes d’elles d’afrontar el pagament de determinats serveis bàsics.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
