Pere Lluís Roselló substitueix Anton Lafebre a l'alcaldia de La Guàrdia

Montblanc

Anton Lafebre Armengol dona pas a Pere Lluís Roselló com a alcalde pedani de La Guàrdia
Anton Lafebre Armengol dona pas a Pere Lluís Roselló com a alcalde pedani de La Guàrdia
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després de dotze anys al capdavant de la pedania de la Guàrdia dels Prats, Anton Lafebre Armengol donarà pas a Pere Lluís Roselló com a alcalde pedani.

Anton Lafebre, explicava que "fa dotze anys que vaig entrar d’alcalde pedani de la Guàrdia, substituint el nostre estimat Martí. Després de tant de temps he considerat que ja em toca el relleu i deixar pas a noves generacions (...) Aquesta etapa com alcalde de la Guàrdia la podria qualificar com una experiència positiva. L’he viscuda amb il·lusió i responsabilitat".

Per la seva banda, l'alcalde pedani entrant, Pere Lluís Roselló apuntava en declaracions a Nova Conca que entra "molt il·lusionat". Roselló valora la feina feta per Lafebre i declarava que una de les mancances que té La Guàrdia "és els carrers, i és el projecte pel qual voldria començar".
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres