En marxa la 451a Fira de l’Espluga de Francolí

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Espluga de Francolí inaugurava la seva Fira de Sant Vicenç aquest dissabte 23 de gener al matí. A la inauguració, feta a la rotonda de Lluís Carulla, hi prenien part, entre altres, l’alcalde de l’Espluga, David Rovira, junt amb altres regidors i autoritats. Destacava la presència de Carme Forcadell, presidenta del Parlament de Catalunya.

Durant tot el cap de setmana la Fira Multisectorial i de productes de proximitat, que enguany celebra l’edició número 451, omple de vida els carrers de l’Espluga, amb parades diverses.

També però diferents actes s’han programat pel cap de setmana. Així per exemple, divendres s’inaugurava una exposició de pintura al Museu de la Vida Rural o es feia el Maridatge de la mà de l’Associació Juvenil Auvëngen. De la jornada d’aquest dissabte destacava l’esmorzar popular a la plaça de l’església, la nova edició de “El vi fa sang. Ofici i tradició”, o la Nit d’Entitats i dels Mèrits Espluguins que té lloc a la nit.

Pel que fa a aquest diumenge es viurà la 13a Festa Comarca de l’oli, aquesta compta amb un gran esmorzar a la plaça de l’església durant el matí i amb el Concurs d’Allioli. També hi haurà la Trobada i intercanvi de Plaques de Cava o una representació teatral a la tarda, per tancar els actes del cap de setmana.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres