Roben en un bar de Santa Coloma de Queralt

Santa Coloma de Queralt

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Santa Coloma de Queralt ha patit aquesta matinada del 22 de gener nous robatoris. Segons han apuntat els Mossos d’Esquadra a novaconca.cat els fets han tingut lloc aquesta matinada del 22 de gener, entre les 4 i les 5, a un bar de la localitat situat al carrer Major.

L’autor o autors del robatori haurien entrat a l’establiment fent palanca amb el pany i forçant la reixa metàl·lica. Un cop a l’interior del bar, haurien forçat la màquina escurabutxaques i s’haurien endut la recaptació.

Es parla de que podria haver-hi hagut un segon robatori també a la mateixa localitat tot i que l’establiment encara no ha presentat cap denúncia al respecte.

Segons han apuntat els Mossos d’Esquadra no hi ha hagut cap detingut i la investigació segueix oberta.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres