El Ministeri de Foment rehabilita el ferm a la N-240 a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Segons informa aquest divendres, dia 22 de gener, la Unitat de Carreteres del Ministeri de Foment a Tarragona, del 25 al 29 de gener, es portaran a terme treballs de rehabilitació del ferm entre els punts quilomètrics 34 al 37 de la N-240 al terme municipal de Montblanc.
Pel que fa a la circulació de vehicles, en el tram desdoblat (quilòmetre 35 al 36), es deixarà lliure un carril per sentit i, en l’altre, amb un sol carril per sentit (del 34 al 35, i del 36 al 37), es regularà el trànsit de forma alternativa.
Els treballs es portaran a terme de les 8.00 h a les 18.00 hores, i fins les 13 hores el divendres, si ho permet la situació meteorològica i amb la senyalització corresponent.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
