Ja es pot visitar, fins el 24 d'abril, l'exposició de la pintora Aurora Valero al Museu de la Vida Rural

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres 22 de gener s'inaugurava una nova mostra al Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí. Es tracta de l'exposició "En aquesta alba del vespre" de la pintora Aurora Valero. En la presentació d'aquesta hi prenien part l’alcalde de l’Espluga de Francolí, David Rovira; el director de la Fundació Carulla, Carles Duarte; i l’autora dels quadres, Aurora Valero.
L’exposició es podrà veure fins el proper 24 d’abril, acull obres de gran format i traç enèrgic fetes per la pintora valenciana durant els darrers cinc anys.
El títol de la mostra parteix del poemari Alba del vespre, de Carles Duarte, i de la fructífera relació entre els dos creadors, plasmada amb una edició il·lustrada d’aquest poemari, i que culmina aquí prenent com a punt de partida de l’exposició el vers “En quin dels teus records vas ser més tu?” del poema L’alba del vespre III.
L’exposició es podrà veure fins el proper 24 d’abril, acull obres de gran format i traç enèrgic fetes per la pintora valenciana durant els darrers cinc anys.
El títol de la mostra parteix del poemari Alba del vespre, de Carles Duarte, i de la fructífera relació entre els dos creadors, plasmada amb una edició il·lustrada d’aquest poemari, i que culmina aquí prenent com a punt de partida de l’exposició el vers “En quin dels teus records vas ser més tu?” del poema L’alba del vespre III.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
