Els Amics dels Gegants de Montblanc fan la primera sortida del 2016

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 24 de gener, amb motiu de la Festa Major de Salou, els Amics dels Gegants de Montblanc varen obrir temporada participant a la XXX Trobada de Gegants de Salou.

Aquesta primera sortida de l'any dels montblanquins, fou amb els gegants vells, el Maties, la Montserrat i el gegantó Marc, juntament amb el grup de grallers i 35 components de la colla.

Es va gaudir de la cercavila que va recòrrer la part més cèntrica de la població i, tot seguit, els balls de gegants i bestiari, i la salutació de l'Alcalde de Salou que va lliurar els records d'aquesta trobada a tots els convidats. La vetllada va continuar amb una audició de sardanes.

El proper diumenge 14 de febrer els Amics dels Gegants visitaran la ciutat de Barcelona on hi participaran amb els Veguers i la Mulasseta de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres