Torna "Caminant per la Conca" amb quatre sortides a peu organitzades

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Servei de Turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà organitza conjuntament amb els ajuntaments de Pira, Solivella, Vallclara i Vilaverd, quatre noves sortides a peu.

Aquestes s'han programat pels dissabtes 27 de febrer, 12 de març, 2 d'abril i 28 de maig, i serveixen per donar a conèixer les rutes de senderisme que tan des del servei de turisme i dels propis ajuntaments promocionen turísticament, sota el lema “Caminant per la Conca”.

Les caminades són totes diferents, varien entre 6 i 13 quilòmetres, de dificultats variades (baixa, mitjana i mitjana-alta), i estan obertes a tothom que estigui acostumat a caminar.

Totes les sortides són gratuïtes i per participar-hi només cal apuntar-se a través del portal www.concaturisme.cat  fins el dia abans de cada sortida a les 2h del migdia.

Les caminades:
- Dissabte 27 de febrer: Camí al molí i bassa de Biern de Vallclara (familiar)
- Dissabte, 12 de març: Punta Cucurulla del mas d'en Just i les Garrigues de Vilaverd
- Dissabte, 2 d'abril: Camí Ral del Tallat des de Solivella
- Dissabte, 28 de maig: Ruta per les pedreres de Pira (familiar)

Al pdf adjunt a l'apartat de documents podeu trobar-hi totes les caminades que es faran.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres