Vimbodí i Poblet augmenta la freqüència de parada de trens al municipi

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La freqüència de trens que s'aturen a Vimbodí i Poblet es veurà incrementada a partir del proper 7 de febrer. El Regional Exprés 15041 procedent de Barcelona i que circula diàriament en direcció a Lleida farà parada cada tarda (16:06 h) a l'estació vimbodinenca, fet que permetrà augmentar de 4 fins a 5 el nombre de trajectes entre la vila i la capital del Segrià. Aquesta millora és fruit de les gestions efectuades fa uns mesos per l'Ajuntament del municipi amb la Secretaria d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat.
Fins al moment, l'esmentat comboi 15041 s'aturava a les poblacions veïnes de l'Espluga de Francolí i de Vinaixa, però no pas a Vimbodí i Poblet. «Hem aconseguit donar resposta a la demanda ciutadana per tenir millor connexions ferroviàries; l'increment en la freqüència dels trens ens iguala amb amb altres localitats properes, i ara el nostre municipi està més ben connectat per ferrocarril, tant en direcció a Lleida com a Tarragona i a Barcelona», ha indicat l'alcalde de Vimbodí i Poblet. Joan Güell».
Fins al moment, l'esmentat comboi 15041 s'aturava a les poblacions veïnes de l'Espluga de Francolí i de Vinaixa, però no pas a Vimbodí i Poblet. «Hem aconseguit donar resposta a la demanda ciutadana per tenir millor connexions ferroviàries; l'increment en la freqüència dels trens ens iguala amb amb altres localitats properes, i ara el nostre municipi està més ben connectat per ferrocarril, tant en direcció a Lleida com a Tarragona i a Barcelona», ha indicat l'alcalde de Vimbodí i Poblet. Joan Güell».
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
