Detinguts "in fraganti" a l'Espluga de Francolí i vinculats amb el robatori de coure que va afectar Rodalies el desembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Mossos d'Esquadra van detindre aquest passat dimarts dia 26 de gener sis membres d'una mateixa banda que robava coure, en aquest cas, a l'Espluga de Francolí. Els Mossos, que feia dies que els seguien, els van enxampar "in fraganti" quan intentaven fer un nou robatori en aquest municipi de la Conca de Barberà. Els detinguts són tots de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 25 i els 40 anys.
Segons s'apunta, es creu que els detinguts estan vinculats amb el robatori de coure que va haver-hi el passat 15 de desembre a Mollet del Vallès, un robatori que va afectar els serveis de Rodalies i, en conseqüència, a milers d'usuaris.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
