Aprovat el contracte d'arrendament del Pavelló i del Teatre Cinema del Casal Montblanquí

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Ple de l'Ajuntament de Montblanc d'aquest passat dimecres 27 de gener va aprovar per 9 vots a favor (Agrupament Catalanista de Montblanc – Acord Municipal i Independents per Montblanc – FIC) i 4 vots en contra (CUP i Convergència i Unió) el contracte d'arrendament de les instal·lacions del Pavelló i del Teatre Cinema del Casal Montblanquí.

 

Segons l'esmentat contracte, realitzat entre l'Ajuntament de Montblanc i el Casal Montblanquí, la durada del mateix és de 10 anys, finalitzant el dia 1 de gener de 2026.

 

El consistori farà ús de les instal·lacions per a si mateixa, o podrà cedir-les a diferents col·lectius i entitats del municipi que les hagin d'utilitzar. A més, el Casal Montblanquí té l'autorització per fer servir el pavelló tots els diumenges des de la segona quinzena del mes de setembre fins a la segona quinzena del mes de juny. La mateixa entitat casalista també podrà tenir algun dia extra si ho demana a l'Ajuntament amb una antelació de 15 dies a la data que es demana.

 

L'Ajuntament de Montblanc es compromet a realitzar durant l'any 2016, amb motiu de les festes extraordinàries de la commemoració dels 200 anys de la restauració del santuari de la Mare de Déu de la Serra, obres de restauració i d'adequació del pavelló i del teatre cinema per un import màxim de 100.000 euros. El consistori també es compromet a mantenir les dues instal·lacions en bon estat d'ús i de conservació.

 

El preu que ha de pagar l'Ajuntament de Montblanc al Casal Montblanquí per l'arrendament és de 27.600 euros anuals.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres