Participació del CAM en diferents curses durant el mes de gener

Els corredors del CAM han començat l’any participant en diferents curses organitzades al nostre territori. El diumenge 17 de gener una bona representació del club va participar a la Cursa de l’Oli de les Borges Blanques, amb molt bon resultat per a Ramon Requesens, que va quedar segon absolut de la seva categoria.
El diumenge 24 de gener els corredors Joan Martín i Andreu Abellan del CAM van participar a la segona pujada al Castell Formós de Balaguer. Per altra part, Ramon Requesens va prendre part a la Sansi de Mataró i Gerard Combalia a la mitja marató de Terrassa. Tots dos van fer uns grans temps en les respectives curses.
Aquest proper diumenge els corredors del CAM es desplaçaran a Vilafranca per córrer els 10 kilòmetres de Vilafranca.
