L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí impulsa un procés participatiu adreçat als joves

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí en col·laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà, organitza un procés de consulta i recollida d’informació sobre la situació dels joves al municipi i sobre les polítiques que els afecten. Aquest procés començarà amb la celebració de dos fòrums joves, un destinat als joves de 14 a 22 anys, que tindrà lloc el dissabte 13 de febrer de 2016 a les 11.00 h, i l’altre, pels joves de 23 a 30 anys, que se celebrarà el mateix dissabte dia 13 a les 12.30h. Els dos fòrums tindran lloc a la sala Llucià Navarro (Casal).
Objectius
Amb aquesta iniciativa participativa l’Ajuntament vol recollir dades, propostes i necessitats juvenils que permetin realitzar una diagnosi real i qualitativa de la situació dels joves espluguins. Aquesta diagnosi ha de servir per elaborar el nou Pla Local de Joventut 2016-2020, que serà l’eina que, durant els pròxims quatre anys, agruparà i connectarà de manera funcional totes les polítiques de Joventut. Aquestes polítiques es concretaran en accions precises i adequades destinades a satisfer les necessitats juvenils, a transformar la realitat dels joves i a millorar la seva qualitat de vida en àmbit local.
Els dos fòrums joves rebran el suport d’una tècnica de joventut que s’ocuparà de dinamitzar l’esdeveniment i comptaran amb la presència de la regidora de joventut del poble que farà la presentació de l’acte.
