El nou Delegat del Govern de la Generalitat a Tarragona visita les esquerdes que afecten Barberà de la Conca

Instant de la visita
Instant de la visita
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El nou delegat del Govern de la Generalitat a Tarragona, Òscar Peris va ser el passat dimecres dia 27 de gener a Barberà de la Conca, a on es va interessar per l’estat de les esquerdes que afecten un bon tram de la població, en motiu de la seva assistència també, a la reunió de la comissió de l’esquerda. Aprofitant l’avinentesa, el nou Delegat va signar en el llibre de visites del consistori.


Òscar Peris ja ha iniciat una ronda de trobades amb els diferents agents polítics, econòmics i socials del territori per tal de tenir una primera presa de contacte i establir les bases de treball i col·laboració futures.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres