El 20 de febrer, Forès viu el vi

Resta de pobles

Cartell de l'activitat
Cartell de l'activitat
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El proper dissabte dia 20 de febrer Forès ha organitzat la jornada “Forès viu el vi”.

 

Tot plegat començarà a les sis de la tarda amb la benvinguda de l’alcalde de Forès. A partir d’aleshores es donarà inici al tast de vins, realitzat per l’enòleg Bernat Andreu del Celler Carles Andreu. També hi haurà entrega de plaques commemoratives de l’agermanament entre el poble de Forès i l’Associació de Gourmets de La Pobla de Mafumet.

 

Els interessats poden inscriure’s a www.fores.cat, al preu de 5 euros.

 

Aquesta és una activitat organitzada per l’Ajuntament de Forès amb la col·laboració de la DO Conca de Barberà i el Celler Carles Andreu.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres