El gener acaba amb 64 aturats menys a la Conca de Barberà

L’any ha començat amb notícies positives pel que fa al número de persones registrades al Servei Català d’Ocupació a la Conca de Barberà, ja que el nombre d’inscrits ha baixat a finals del mes de gener en 64 persones, amb 1.064 persones, contra els 1.128 aturats registrats que hi havien al tancar l’any 2015.
Així, cal destacar el bon comportament a nivell de descensos en el nombre d’aturats inscrits que hi ha hagut a Montblanc, amb 33 persones menys o bé, l’Espluga de Francolí, amb 17 persones menys.
Així, les xifres han baixat a Barberà de la Conca; Blancafort; l’Espluga de Francolí; Montblanc; Passanant i Belltall; Santa Coloma de Queralt; Sarral; Senan: Vilaverd i Vimbodí i Poblet.
En canvi, les xifres han pujat a les Piles; Pira; Rocafort de Queralt; Solivella; Vallclara i Vallfogona de Riucorb. En la resta de localitats, les xifres no s’han mogut.
En el seu conjunt, l’atur a la comarca se situa a nivell percemptual en un 12,25% .
