El gener acaba amb 64 aturats menys a la Conca de Barberà

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L’any ha començat amb notícies positives pel que fa al número de persones registrades al Servei Català d’Ocupació a la Conca de Barberà, ja que el nombre d’inscrits ha baixat a finals del mes de gener en 64 persones, amb 1.064 persones, contra els 1.128 aturats registrats que hi havien al tancar l’any 2015.

Així, cal destacar el bon comportament a nivell de descensos en el nombre d’aturats inscrits que hi ha hagut a Montblanc, amb 33 persones menys o bé, l’Espluga de Francolí, amb 17 persones menys.
Així, les xifres han baixat a Barberà de la Conca; Blancafort; l’Espluga de Francolí; Montblanc; Passanant i Belltall; Santa Coloma de Queralt; Sarral; Senan: Vilaverd i Vimbodí i Poblet.

En canvi, les xifres han pujat a les Piles; Pira; Rocafort de Queralt; Solivella; Vallclara i Vallfogona de Riucorb. En la resta de localitats, les xifres no s’han mogut.

En el seu conjunt, l’atur a la comarca se situa a nivell percemptual en un 12,25% .

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres