Foc en el fossar d’una nau industrial de Santa Coloma de Queralt

Aquest dimarts 2 de febrer els Bombers de la Generalitat van rebre a les 19.17h un avís per foc a Santa Coloma de Queralt.
El foc va produir-se a l’interior d’una antiga empresa del municipi, una nau que es dedica actualment a la fabricació d’elevadors i grues. La nau, de 2.500 m2 no compta amb cap paret ni divisió interior i això va fer que el fum s’escampés per tot l’interior de la nau. El fum dificultava trobar l’indret del foc que, finalment, es va localitzar dins un fossar on s’hi realitzaven treballs de pintura. El foc no va sortir del fossar i, per tant, van cremar-se únicament pots de pintura i maquinaria per pintar. No hi va haver cap ferit.
Fins a nou dotacions dels Bombers de la Generalitat van desplaçar-se al lloc de l’incendi on van estar apagant el foc i ventilant la nau fins a les 23.20h de la nit.
