El Cau celebra cinquanta anys

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest curs 2015-2016, l’Agrupament (o Cau) compleix cinquanta anys i s'ha decidit crear una comissió representativa disposada a elaborar un programa d’actes per celebrar el aquest aniversari.


El primer acte organitzat té lloc el divendres dia 19 de febrer. Una data significativa ja que el diumenge dia 22 de febrer és la Diada del Pensament Escolta per a tot el món.


L’esdeveniment consistirà en una taula rodona on hi pot assistir tothom qui vulgui. Els objectius són intercanviar experiències del Cau, crear molt bon ambient per la resta d’actes i crear una xarxa de contactes pels futurs actes. A la vegada, s'anima els assistents a portar un objecte significatiu del seu pas pel Cau. És molt important que aquest objecte estigui catalogat per no perdre la propietat, ja que també s’està treballant per una exposició dels cinquanta anys.

 

L'acte tindrà lloc doncs el 19 de febrer a les set de la tarda a Santa Magdalena.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres