A partir d'aquest diumenge 7 de febrer augmenta la freqüència de parada de trens a Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Departament de Territori i Sostenibilitat modificarà un tren de la línia R14 perquè faci parada a Vimbodí i Poblet tal i com ja va anunciar aquest setmanari fa uns dies.
Així, a partir d’aquest diumenge, 7 de febrer, el tren 15041 que surt de l’Estació de França de Barcelona a les 13.47 hores en sentit Lleida farà parada també a l’estació de Vimbodí i Poblet (16.08 h). Aquesta parada, que es realitzarà de dilluns a diumenge, és una petició de l’Ajuntament de Vimbodí.
Aquest fet permetrà augmentar de 4 fins a 5 el nombre de trajectes entre la vila i la capital del Segrià.
Cal remarcar que fins al moment, l'esmentat comboi 15041 s'aturava a les poblacions veïnes de l'Espluga de Francolí i de Vinaixa, però no pas a Vimbodí i Poblet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
