El nou delegat del Govern de la Generalitat a Tarragona, visita el Consell d’Alcaldes

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

En motiu del seu recent nomenament i tot continuant amb les diferents visites al territori, el nou delegat del Govern de la Generalitat a Tarragona, Òscar Peris, ha visitat aquest dilluns 8 de febrer el Consell d’Alcaldes que es reunia en sessió ordinària a les set de la tarda, a la seu del Palau Alenyà.

 

El nou delegat s’ha interessat per la situació de la comarca i ha volgut saludar i conèixer directament els vint-i-dos alcaldes que la conformen.

 

La reunió del Consell d’Alcaldes ha tingut com a punts de l’ordre del dia, l’aprovació de l’acta de la sessió anterior; propostes a nivell de serveis generals; informe de gestió del Consell durant el 2015 i informes de presidència; tancant-se com a tercer punt l’ordre del dia, el de precs i preguntes.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres