El PSC insta al govern espanyol a donar una solució definitiva al tram de l’A-27 entre Montblanc i Lleida

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El grup parlamentari socialista al Congrés dels Diputats ha entrat a registre una proposició no de llei en la què s’insta al Govern de l’Estat a arribar a un acord amb la Generalitat i els ajuntaments afectats a fi i efecte de donar una solució definitiva al tram de l’A-27 entre Montblanc i Lleida “estudiant l’alliberament del peatge de l’autopista A-2, en el mateix recorregut, com a alternativa a la construcció de l’autovia entre ambdues poblacions”, segons ha emfatitzat el diputat Joan Ruiz, autor d’aquesta iniciativa parlamentària.

 

El diputat tarragoní ha argumentat que “la connexió de Tarragona i del conjunt del Camp de Tarragona i de la Costa Daurada amb l’interior a través d’una via d’altes prestacions és un projecte estratègic que els socialistes vàrem impulsar i que sempre hem defensat. Aquesta connexió no pot aturar-se a Montblanc sinó que a de continuar cap a les terres de Lleida, la Vall de l’Ebre i acabar enllaçant amb el litoral cantàbric.”

 

Joan Ruiz ha recordat que la carretera nacional 240, que enllaçava Tarragona amb Lleida, era una via que registrava un alt índex d’accidents de trànsit degut a la saturació de vehicles que es produïa el que obliga a habilitar una via de major capacitat i que sigui més segura.

 

El diputat tarragoní també ha explicat que enguany s’han inaugurat dos trams de l’A-27, fins a la circumval·lació de Valls, i que el proper tram (el que travessarà el túnel de Lilla) farà arribar l’autovia fins a Montblanc.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres