Signat el contracte d'arrendament del Pavelló i del Teatre Cinema del Casal Montblanquí

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquesta setmana s'ha signat el contracte d'arrendament de les instal·lacions del Pavelló i del Teatre Cinema del Casal Montblanquí entre l'Ajuntament de Montblanc i l'entitat casalista. L'acord va ser signat per Josep Andreu, alcalde de Montblanc, i Joan Baptista Cartanyà, president del Casal, que van estar acompanyats per regidors del consistori i directius de l'associació montblanquina.

 

Segons l'esmentat contracte, realitzat entre l'Ajuntament de Montblanc i el Casal Montblanquí, la durada del mateix és de 10 anys, finalitzant el dia 1 de gener de 2026.

 

El preu que ha de pagar l'Ajuntament de Montblanc al Casal Montblanquí per l'arrendament és de 27.600 euros anuals.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres