Un ferit lleu en un accident entre Montblanc i l’Espluga

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres 10 de febrer a la tarda es va produir un accident a la N-240 entre Montblanc i l’Espluga de Francolí, al km 39 direcció Lleida, amb un sol vehicle implicat. Es va rebre l’avís per l’accident cap a dos quarts de cinc de la tarda.
Segons sembla un turisme va sortir-se de la calçada i va topar contra el lateral d’un pont. A conseqüència de l’accident el conductor va resultar ferit lleu, era un veí de Salou que ja es trobava fora del vehicle quan van arribar a l’indret les diferents dotacions. Fins a l’indret hi van anar Bombers, Mossos d’Esquadra i el SEM.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
