La montblanquina Pilar Magrinyà Rull és nomenada directora general de Planificació en Salut

El passat dimarts 9 de febrer la montblanquina Pilar Magrinyà Rull va ser nomenada, pel Govern de la Generalitat, directora general de Planificació en Salut.
Pilar Magrinyà, que va ser regidora de l'Ajuntament de Montblanc, és llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat Autònoma de Barcelona, Màster en Salut Pública per la Universitat Autònoma de Madrid, formació en Control de Qualitat Assistencial a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i especialització en Salut Pública i Administració Sanitària.
Des de l'any 2009 és tècnica de l'àrea sanitària del Servei Català de la Salut, on ha liderat diferents projectes i ha participat en la planificació operativa d'altres. Durant aquests anys ha participat en múltiples activitats docents i de difusió en l'àmbit català i internacional.
Entre els anys 1994 i 2009 va ser Cap de la Unitat de Planificació de la Regió Sanitària de Tarragona, després de coordinar durant un any el Pla de Salut en aquesta regió (1994-1995).
Abans havia treballat a la Direcció General d'Ordenació i Planificació de Serveis Sanitaris del Departament de Sanitat (1984-85), va ser responsable del programa de control de qualitat de l'Hospital Gregorio Marañón (1988-89) i de l'àrea 4 de l'Insalud de Madrid (1990-91), i va ser tècnica a la Unitat d'Avaluació i Planificació de l'Àrea Sanitària del Servei Català de la Salut (1992-1993).
