El concurs d'instagram #joguinesigualtat ja té guanyadora

El passat dilluns 8 de febrer, Magí Trullols, conseller comarcal de l’Àrea de Benestar Social, va fer entrega del premi del primer concurs Instagram #JOGUINESIGUALTAT a la guanyadora, Fina Montserrat.
Durant les vacances de Nadal, el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de la Conca de Barberà va posar en marxa aquest concurs de fotografia per afavorir l’ús de les joguines i jocs igualitaris, sota el lema “les joguines per si soles no són sexistes, ho pot ser el missatge que transmetem en regalar-les”. Les persones interessades havien d’etiquetar les seves fotografies amb #SIADConca i #joguinesigualtat.
Després d’una primera selecció de cinc imatges, els usuaris d’aquesta xarxa social van donar per guanyadora la fotografia de l’iger @finamp, que va obtenir el major nombre de likes. Enhorabona a la guanyadora i moltes gràcies a totes les persones participants.
