A partir d’aquest dimarts baixada de les temperatures

Temperatures previstes per aquest dimarts al matí a la comarca
Temperatures previstes per aquest dimarts al matí a la comarca
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

A partir d’aquest dimarts 16 de febrer es preveu un descens considerable de les temperatures arreu del territori català i, per tant, es viurà una climatologia pròpia de l’hivern amb temperatures més baixes.

 

Així, l’onada de fred portarà temperatures mínimes per sota dels 0ºC en alguns indrets de la comarca de la Conca de Barberà i màximes que arribaran als 10ºC.  

 

Aquest temps es mantindrà durant els propers dies, amb previsió de pluges de cara al dijous i al divendres d’aquesta setmana.

 

També el vent que bufarà aquests dies provocarà una sensació més elevada del fred. El vent bufarà de component nord i oest entre fluix i moderat en general, amb cops forts a l’extrem sud. Al centre del dia hi haurà estones de vent fluix i variable amb predomini del component sud a l’interior del quadrant nord-est i a la resta del litoral i prelitoral central. Des del Servei Català de Trànsit de la Generalitat es demana extremar la precaució amb vent intens, sobretot per a aquells vehicles grans buits o amb remolc per més risc de bolcada.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres