L’equip del Pessebre Vivent de l’Espluga fixa les bases per consolidar-lo com a atractiu turístic

L'Espluga de Francolí

Edició d'aquest 2015 del Pessebre Vivent de l'Espluga de Francolí
Edició d'aquest 2015 del Pessebre Vivent de l'Espluga de Francolí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Els organitzadors del Pessebre Vivent de l’Espluga de Francolí, agrupats en una comissió ciutadana, han acordat fixar les bases per consolidar l’esdeveniment com un atractiu turístic i cultural de la població.

 

Aquest diumenge 14 de febrer, 130 voluntaris i col·laboradors que han participat a l’edició 2015 del Pessebre Vivent s’han reunit al Pavelló del Casal, en un dinar de germanor i d’agraïment que ha servit per fer balanç del projecte. La consolidació del Pessebre Vivent passarà, en gran part, per la creació d’un organisme amb personalitat jurídica que agrupi tots els voluntaris i col·laboradors i integri institucions i entitats locals directament relacionades amb els projectes turístics, culturals i etnogràfics. Aquest organisme, com ja està sol·licitat des de fa un any, s’integrarà a la Coordinadora de Pessebres Vivents de Catalunya, i treballarà de forma periòdica durant els dos anys que separen cada edició.

 

El principal projecte que es vol tirar endavant a curt termini serà la integració del Pessebre Vivent a la Ruta Templera i Hospitalera de l’Espluga. També, l’objectiu de la Comissió Organitzadora del Pessebre Vivent és consolidar el projecte, i per això vol sumar sensibilitats, ampliar suport institucional i també augmentar l’equip de col·laboradors.

 

Recordem que en l’edició d’aquest 2015 el Pessebre Vivent de l’Espluga de Francolí va arribar als 3.000 vistants.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres