Josep Andreu participa al programa Més 324 del Canal 3/24

Montblanc

Un instant de la intervenció de Josep Andreu al programa
Un instant de la intervenció de Josep Andreu al programa
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L’alcalde de Montblanc Josep Andreu va participar aquest dilluns 15 de febrer al programa del canal 3/24 presentat per Xavier Graset, Més 324. Andreu hi prenia part com a president provisional de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) junt amb la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, i el president d’Òmnium, Jordi Cuixart. El programa volia fer un record a Muriel Casals, ex-presidenta d’Òmium i diputada de Junts pel Sí que va morir als 70 anys d’edat aquest diumenge 14 de febrer.

 

Al programa l’alcalde montblanquí destacava que “la Muriel era independentista d’aquella manera tan natural i serena que va ajudar a convèncer molta gent de donar el pas”. De la mateixa manera apuntava que “des de l’AMI encoratgen a tots els ajuntaments que els propers dies es facin homenatges o minuts de silenci que recordi la figura de Muriel Casals i que es mostri el compromís de seguir avançant cap a aquests objectius que ens hem fixat de culminar el procés per aquesta Catalunya lliure i sobirana”.

 

Andreu també recordava al programa que Muriel Casals sempre li preguntava com estava i si es recuperava després que ell patís un accident a Barcelona on el va atropellar una moto.

 

Al següent enllaç podreu veure el programa: http://www.ccma.cat/tv3/mes-324/

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres