Montbrió de la Marca també va celebrar el carnaval

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat dissabte dia 13 de febrer es va celebrar la festa de carnaval a Montbrió de la Marca.
En aquest carnaval es va fer una mini rua que, tot i la pluja, es va poder acabar fent i, tot seguit, es va donar pas a un sopar.
Cal destacar la gran qualitat i varietat de les disfresses i s'espera per a l'edició de l'any vinent donar premis.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres


