El santuari de la Serra va acollir el recés arxiprestal de Quaresma de les parròquies de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El diumenge 14 de febrer es va celebrar el recés arxiprestal de Quaresma de les parròquies de la Conca de Barberà al santuari de la Serra de Montblanc.

 

Les parròquies de la Conca de Barberà cada any organitzen el primer diumenge de Quaresma un recés per a tots els cristians de la comarca. Un recés és una trobada de tots aquells que volen dedicar una estona llarga a la pregària en comunitat. Aquesta vegada el tema era la Quaresma a través dels seus diumenges i es va convidar el grup de pop rock Canta la Teva Fe, un grup de música cristiana que es dedica a la creació de cançons que tenen la seva base en els textos de la Bíblia.

 

La novetat de la proposta no va deixar indiferent els participants, que van quasi omplir tot el Santuari de la Mare de Déu de la Serra i que van valorar molt positivament la proposta.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres