Vint-i-cinc joves van participar al Fòrum Local Jove de l’Espluga de Francolí

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Dissabte 13 de febrer es va realitzar a l’Espluga de Francolí un Fòrum Local Jove que va comptar amb la participació d’uns 25 joves d’entre 14 i 22 anys. Aquest Fòrum estava organitzat de la mà de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí, en col·laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà.

 

L’objectiu era recollir dades, propostes i necessitats juvenils que permetin realitzar una diagnosi real i qualitativa de la situació dels joves espluguins.

 

Els joves van tractar el fenomen del despoblament rural i del desequilibri territorial: pèrdua de serveis bàsics, envelliment de la població, falta de sortida pels joves, etc.

 

Ara l’Ajuntament realitzarà una diagnosi que ha de servir per elaborar el nou Pla Local de Joventut 2016-2020.  

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres