Els alumnes de 2n de batxillerat tenen fins el 29 de febrer per prematricular-se a les proves d'accés a la universitat (PAU)

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Els alumnes que actualment cursen 2n de batxillerat en un centre de secundària de Catalunya que vulguin accedir a la universitat ja poden realitzar la prematrícula a les proves d’accés a la universitat (PAU) corresponents a la convocatòria de juny de 2016. Les sol·licituds s’han de formalitzar a través del portal https://accesnet.gencat.cat, fins el dia 29 de febrer.

 

En el document de prematrícula els estudiants hauran de triar les matèries de les que es volen examinar: llengua estrangera (alemany, anglès, francès o italià), la matèria comuna (història o història de la filosofia) i fins a quatre matèries de modalitat. Una vegada formalitzada la sol·licitud, els alumnes hauran de procedir a la matrícula definitiva i el pagament de les taxes entre el 20 de maig i el 2 de juny.

 

Les proves corresponents a la convocatòria de juny de 2016 es realitzaran els dies 14, 15 i 16 d’aquell mes i els resultats es podran consultar, al mateix portal d’internet, el 29 de juny.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres