El joves de Blancafort opinaran sobre la seva situació al municipi i les polítiques que els afecten

Resta de pobles

Cartell de l'acte
Cartell de l'acte
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Blancafort en col·laboració amb l’Oficina Jove Conca de Barberà, organitza un procés de consulta i recollida d’informació sobre la situació dels joves al municipi i sobre les polítiques que els afecten.


El Fòrum és un instrument participatiu que ha de servir per fer la diagnosi inicial, a través de la qual l’ajuntament podrà planificar i elaborar el Pla Local de Joventut 2016-2020. Per aquest motiu, l’Ajuntament de Blancafort convida a tots els joves entre 14 i 29 anys a participar en la trobada que tindrà lloc el proper dissabte 20 de febrer  a les 11 del matí al local de joves.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres