Els Amics dels Gegants participen per primer cop a les Festes de Santa Eulàlia de Barcelona

Montblanc

Els Veguers de Montblanc a Barcelona
Els Veguers de Montblanc a Barcelona
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El passat 14 de febrer els Amics dels Gegants de Montblanc van participar per primera vegada a les Festes de Santa Eulàlia de Barcelona i ho feien com a convidats d’honor dels Cavallets Cotoners de l’Esbart Català de Dansaires de Barcelona.

 

Els carrers de Ciutat Vella van omplir-se per veure ballar els gegants i el bestiari festiu. Més de quaranta montblanquins, amb els Veguers i la Mulasseta de Montblanc, van prendre part en un dels actes més rellevants de la festa major d’hivern de la capital catalana.

 

Un dels moments més emotius va ser l’entrada a la plaça de Sant Jaume on els Veguers i la Mulasseta van saludar els gegants de la Ciutat de Barcelona, els padrins dels Veguers de Montblanc, Pere Berenguer de Vilafranca i Arsenda.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres