Els Amics dels Gegants participen per primer cop a les Festes de Santa Eulàlia de Barcelona

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat 14 de febrer els Amics dels Gegants de Montblanc van participar per primera vegada a les Festes de Santa Eulàlia de Barcelona i ho feien com a convidats d’honor dels Cavallets Cotoners de l’Esbart Català de Dansaires de Barcelona.
Els carrers de Ciutat Vella van omplir-se per veure ballar els gegants i el bestiari festiu. Més de quaranta montblanquins, amb els Veguers i la Mulasseta de Montblanc, van prendre part en un dels actes més rellevants de la festa major d’hivern de la capital catalana.
Un dels moments més emotius va ser l’entrada a la plaça de Sant Jaume on els Veguers i la Mulasseta van saludar els gegants de la Ciutat de Barcelona, els padrins dels Veguers de Montblanc, Pere Berenguer de Vilafranca i Arsenda.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
