Comencen els tallers de primers auxilis als centres de secundària de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest dimarts 16 de febrer van començar a Montblanc i a l’Espluga de Francolí els primers tallers sobre els primers auxilis del curs 2015-2016 als centres de secundaria de la comarca. Concretament van tenir lloc al Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc i a l’Institut Joan Amigó de l’Espluga de Francolí. Aquestes xerrades taller continuaran durant el mes de febrer i març i es preveu que hi passaran uns dos-cents joves.

 

L’objectiu d’aquests tallers, que fa més de deu anys que s’organizen a la comarca, és capacitar els alumnes de tercer d’ESO de la comarca sobre nocions bàsiques de autoprotecció, seguretat i primers auxilis. A les xerrades treballen bàsicament els primers auxilis (la Posició Lateral de Seguretat, el tractament de talls i cremades i explicar el PAS) així com temes de prevenció i seguretat (el 112, telèfon d’emergències europeu).

 

Aquesta activitat està organitzada per l’Oficina Jove de la Conca de Barberà en col·laboració amb els centres de secundaria de la comarca. Les xerrades son impartides, de forma desinteressada, per Bombers del cos de Bombers de la Generalitat veïns de l’Espluga de Francolí i de Montblanc.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres