Mor un motorista a la C-14 a l'altura de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest dissabte 20 de febrer ha mort un motorista en un accident de trànsit a la C-14 a l'altura de Montblanc. Els fets han tingut lloc cap a les cinc de la tarda i, en l'accident, s'hi han vist implicats més vehicles. Hi ha hagut un xoc entre la moto i una furgoneta i, com a conseqüència de l'accident el conductor de la moto (un home de 55 anys) ha mort i el conductor del vehicle ha quedat ferit. També s'hi ha vist implicada una altra motocicleta, el conductor de la qual també ha resultat ferit.

 

Fins al lloc de l'accident, el quilòmetre 41 de la C-14, s'hi han desplaçat dotacions de Bombers, SEM i Mossos d'Esquadra.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres