Un incendi a Blancafort crema unes 5 hectàrees

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 21 de febrer hi ha hagut un incenci a la localitat de Blancafort (Conca de Barberà).
L'incendi ha tingut lloc a la tarda i ha cremat unes 5 hectàrres. Cap a les sis de la tarda l'incendi es donava per estabilitzat tot i que hi seguien treballant nou dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat i un mitjà aeri per remullar la zona. També treballaven a l'indret membres de Protecció Civil de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
