‘Forès viu el vi’ reuneix a un centenar de persones que participen del tast de vi i cava del Celler Carles Andreu

Els participants en la primera edició de ‘Forès viu el vi’, el passat cap de setmana, han pogut gaudir d’un tast de dos vins i dos caves amb denominació d’origen Conca de Barberà. L’enòleg Bernat Andreu, del Celler Carles Andreu, ha explicat als assistents les característiques dels productes que han pogut tastar.
L’acte servia també per agermanar el municipi de Forès amb l’Associació de Goumets de La Pobla de Mafumet, col·lectiu gastronòmic que a més de prendre part de ‘Forès viu el vi’, ha pogut descubrir les meravelloses vistes des del mirador de la Conca i la gastronomia de qualitat al restaurant ‘El mirador de Forès’.
Julià Plaza, alcalde de Forès -acompanyat pels regidors de l’equip de govern del consistori- ha destacat «la vitalitat i el dinamisme del poble en organitzat activitats d’aquest perfil i que conviden als veïns del municipi i als visitants a participar, aprendre i conèixer els productes dels cellers de la Conca».
La pròxima activitat assenyalada en el calendari de Forès serà la ‘Festa de Lo Mandongo’, celebració fixada pel diumenge 13 de març.
